HTML

Álomnapló

Leírom, hogy miket álmodtam

Friss topikok

  • Mond: Szia! Javaslom néz utánna a tudatos álmodásnak, melynek lényege, hogy rájösz, hogy álmodsz és sza... (2010.11.23. 09:18) A kutya dobogva kerget

Linkblog

Címkék

ágy (1) ajtó (2) barlang (1) buli (1) csiga (1) csúszda (1) dinoszaurusz (1) erkély (1) este (1) félelem (2) folyosó (1) függöny (1) fűtés (1) iskola (1) kabát (1) kamra (1) kert (2) kiabál (1) konyha (2) kutya (3) lámpa (1) locsoló (1) mosdó (1) nagymama (2) nyaraló (2) óra (1) orr (1) óvoda (2) paprika (1) plüssállat (1) pofon (1) pörög (1) start (1) strand (1) süti (1) szoba (1) tél (1) tv (1) uzsonna (1) zuhanás (1) Címkefelhő

2009.08.03. 23:24 Szélerőmű

Nagymamás álmok

Két álom, amikben a nagymamám szerepel. Mindkettőt kis koromban álmodtam.

Anyukám mondta, hogy "Menjünk el megnézni a Nagymama új csigáját!". Amikor odaértünk, a nagymamám a konyhában mutatott egy olyan eszközt, hogy egy nyél végén egy zöld műanyag cső volt feltekerve. Ez a tekercs hosszúkás volt, és az elején meg a végén elkeskenyedett.

Ebben az álomban az az érdekes, hogy akkor még nem ismertem a nagymamám kézi habverőjét, ami pont úgy nézett ki, mint a "csiga", csak műanyag helyett fém tekercs volt rajta. Amikor azt megláttam, csodálkoztam is rendesen.

---

Este a nagymamámnál aludtam, ő az ágyában ült, én vele szemben az ágyán, és ő nagyon magyarázott valamit. Én nem figyeltem, hanem hátranéztem, és azt láttam, hogy a (földig érő) függöny mögül kisétál egy kutya! Megijedtem és szóltam a nagymamámnak, aki erre azt mondta: "Cssss" és folytatta a beszédet. Felébredtem, és tényleg a nagymamámnál aludtam (a másik álomban nem), de szerencsére nem volt kutya.

Szólj hozzá!

Címkék: konyha kutya félelem este csiga függöny nagymama ágy


A bejegyzés trackback címe:

https://joejt.blog.hu/api/trackback/id/tr71287142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása