HTML

Álomnapló

Leírom, hogy miket álmodtam

Friss topikok

  • Mond: Szia! Javaslom néz utánna a tudatos álmodásnak, melynek lényege, hogy rájösz, hogy álmodsz és sza... (2010.11.23. 09:18) A kutya dobogva kerget

Linkblog

Címkék

ágy (1) ajtó (2) barlang (1) buli (1) csiga (1) csúszda (1) dinoszaurusz (1) erkély (1) este (1) félelem (2) folyosó (1) függöny (1) fűtés (1) iskola (1) kabát (1) kamra (1) kert (2) kiabál (1) konyha (2) kutya (3) lámpa (1) locsoló (1) mosdó (1) nagymama (2) nyaraló (2) óra (1) orr (1) óvoda (2) paprika (1) plüssállat (1) pofon (1) pörög (1) start (1) strand (1) süti (1) szoba (1) tél (1) tv (1) uzsonna (1) zuhanás (1) Címkefelhő

2009.01.05. 16:44 Szélerőmű

Apukám lámpákat szerel a barlangban

Ez az egyik legrégebbi álmom, amire emlékszem, kb. 3 évesen.

Valami házban voltam, ahol az egyik szobára azt mondta valaki, hogy ne menjek be oda, mert rossz a TV. A nyitott ajtón át lehetett látni, hogy valaki nézi a TV-t, amin háborúznak a hangyák.

Aztán mégis bementem. A TV-n "hangyaháborús" alapon az egyik plüss állatom képe volt, meg valami szöveg. Közben tuc-tuc zene szólt.

---

Másik álom, hogy a szüleimmel egy barlangba költöztünk. Apukám kerek lámpákat szerelt a plafonra, amik rögtön elkezdtek világítani, én közben azokon a fűtéscsöveken mászkáltam, amik magasan vannak a falon (még fűtés is volt :-P). Apukám szerelt egy lámpát a falra is, azt mondta, anyukám kedvéért. Akkor leugrottam, mert folyni kezdett az orrom. Felébredtem, és tényleg folyt az orrom.

Szólj hozzá!

Címkék: tv orr szoba lámpa plüssállat barlang fűtés


A bejegyzés trackback címe:

https://joejt.blog.hu/api/trackback/id/tr76859559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása