HTML

Álomnapló

Leírom, hogy miket álmodtam

Friss topikok

  • Mond: Szia! Javaslom néz utánna a tudatos álmodásnak, melynek lényege, hogy rájösz, hogy álmodsz és sza... (2010.11.23. 09:18) A kutya dobogva kerget

Linkblog

Címkék

ágy (1) ajtó (2) barlang (1) buli (1) csiga (1) csúszda (1) dinoszaurusz (1) erkély (1) este (1) félelem (2) folyosó (1) függöny (1) fűtés (1) iskola (1) kabát (1) kamra (1) kert (2) kiabál (1) konyha (2) kutya (3) lámpa (1) locsoló (1) mosdó (1) nagymama (2) nyaraló (2) óra (1) orr (1) óvoda (2) paprika (1) plüssállat (1) pofon (1) pörög (1) start (1) strand (1) süti (1) szoba (1) tél (1) tv (1) uzsonna (1) zuhanás (1) Címkefelhő

2009.01.03. 14:08 Szélerőmű

A kutya dobogva kerget

A változatosság kedvéért még két kutyás.

A sulim mögött volt egy óvoda, és a kettő udvarát összekötötte egy ajtó. Ezt is régebben álmodtam.

Az álmomban nem volt óvoda (?), hanem egy ember odaköltözött, és volt két kutyája. De olyanok voltak, hogy az egyik kb. 1 m, a másik 2 m magas volt (fekve!), az ajtó két oldalán feküdtek domború háttal, és nem mozdultak. Kicsit úgy ijesztő volt.

Aztán később a bácsi helyett már az egyik régi osztálytársamé voltak a kutyák. Egyszer ő mérges lett rám, és elkezdett engem tolni az óvoda ajtaja felé. Én megijedtem, de nem tudtam elmenni, és egyszer csak benn voltunk a másik oldalon. Viszont egyáltalán nem volt kutya! Erre ő vigyorogva elmondta, hogy egyáltalán nincsenek kutyák, csak valami érzéki csalódás (???) miatt látja őket oda mindenki. Akkor felébredtem.

---

A másikban a gödi nyaralónkban voltunk. Valamilyen buli volt, sok vendég volt ott. Apukám éppen egy szürke kutyát simogatott, aki egy macskakosárban feküdt.

A kutya kijött, két lábra állt, és akkora volt, mint egy ember! Dobogva elindult felém. Én megijedtem, elszaladtam, de mindenhova jött utánam. Odamentem apukámhoz, hogy segítsen, de ő azt mondta, hogy nem fog megharapni. Én megkérdeztem a kutyát, hogy meg fog-e harapni, mire az megszólalt, és azt mondta: nem. Elindult a másik irányba, amikor hirtelen azt mondta: de, és újra elindult felém. Én átrohantam a telek végébe, ahol volt egy ilyen kis szerszámoskamra (a valóságban is). Nem tudtam bemenni, mert volt előtte két nagy doboz, de felmásztam a tetejére. Akkor mindenki odajött, a kutya is, de nem engem néztek. Felébredtem.

1 komment

Címkék: kutya buli félelem iskola óvoda ajtó kert kamra nyaraló


A bejegyzés trackback címe:

https://joejt.blog.hu/api/trackback/id/tr14855147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mond 2010.11.23. 09:18:23

Szia!

Javaslom néz utánna a tudatos álmodásnak, melynek lényege, hogy rájösz, hogy álmodsz és szabadon cselekedhetsz:) Meg lehet vele szüntetni az ijesztő rémálom szerű álmokat (és persze ezen kívül még sok egyéb dologra is jó:)).
süti beállítások módosítása